کراچی: ویڈیو اسٹریمنگ پلیٹ فارم یوٹیوب نے آج ٹاپ ٹرینڈنگ ویڈیوز، میوزک ویڈیوز، شارٹس، تخلیق کاروں اور ابھرتے ہوئے تخلیق کاروں کی درجہ بندی کی فہرست جاری کردی۔ یہ فہرست سال 2023 میں آن لائن اور آف لائن ہونے والے انتہائی خاص لمحات کو ظاہر کرتی ہے۔
یوٹیوب شارٹس کی آمد صارفین اور تخلیق کاروں کے لیے ایک تازہ ہوا کا سانس ہے، جو فعال مواد کی ان کی خواہش کو پورا کرتی ہے۔
یوٹیوب کے صارفین معلوماتی اور تفریحی مواد کی تلاش میں ہیں جو تیز رفتار اور درست وضاحتوں والا ہو۔ اس تناسب میں، Millennials اور Generation Z جیسے صارفین کے لیے مثالی فارمیٹ ان کی خواہشات کو سیکنڈوں میں پورا کر سکتا ہے۔
یوٹیوب نے اپنے اعلان میں کہا کہ یوٹیوب شارٹس کو روزانہ اوسطاً 70 بلین سے زیادہ ویوز ملتے ہیں۔
پچھلے سال روزانہ کی بنیاد پر شارٹس اپ لوڈ کرنے والے چینلز کی تعداد میں 80 فیصد سے زیادہ کا اضافہ دیکھا گیا اور یوٹیوب شارٹس کو اب ہر ماہ 2 بلین سے زیادہ لاگ ان صارفین دیکھ رہے ہیں۔