کیلیفورنیا: ٹیکنالوجی کی بڑی کمپنی گوگل کی ایڈ بلاکرز (ایڈ بلاک کرنے والی ایپس) کے خلاف لڑائی کوئی نئی بات نہیں ہے۔
اب صارفین کو ایڈ بلاکرز استعمال کرنے سے روکنے کے لیے کمپنی نے ایک نیا طریقہ کار اپنایا ہے جس کے تحت ایڈ بلاکرز استعمال کرنے والوں کے لیے یوٹیوب اسٹریمنگ کو سست کیا جا رہا ہے۔
ایڈ بلاکرز کو روکنے کے لیے کمپنی کی سابقہ کوششوں میں پاپ اپ میسجز اور تھری سٹرائیک پالیسی شامل ہے۔ تھری سٹرائیک پالیسی کے تحت، ایڈ بلاکرز پر مشتمل تین ویڈیوز دیکھنے کے بعد ویڈیو پلیئر کو غیر فعال کر دیا گیا تھا۔
9 سے 5 گوگل نے حال ہی میں اطلاع دی ہے کہ YouTube اشتہارات بلاک کرنے والے آلات پر اپنی اسٹریمنگ کو سست کر رہا ہے۔
سوشل نیٹ ورکنگ پلیٹ فارم Reddit کے صارفین نے ایک تھریڈ میں اس مسئلے کی نشاندہی کی۔
ایڈ بلاکرز استعمال کرنے والے کچھ صارفین نے پیش نظارہ چلانے اور ویڈیوز مکمل اسکرین یا تھیٹر موڈ میں نہ کھلنے میں مسائل کی اطلاع دی ہے۔