
ماہرین کا ماننا ہے کہ غصے میں لوگ اپنے مقاصد حاصل کرنے کے لیے زیادہ مؤثر انداز میں کوشش کرتے ہیں۔
ٹیکساس اے اینڈ ایم یونیورسٹی میں 233 طلبا پر کی جانے والی تحقیق میں ان کو ایسی تصاویر دِکھائی گئیں جو یا تو نیوٹرل تھیں یا پھر ایسی تھی جن سے خوش باشی، اداسی، خواہش یا غصے کے جذبات اجاگر ہوتے تھے، مثال کے طور پر ان طلبا کی یونیورسٹی فٹبال ٹیم کی تذلیل کرنا وغیرہ۔
بعد ازاں ان طلبا کو 20 منٹ کے اندر ایناگرام (الفاظ کے حروف کی ترتیب بدل کر دوسرے الفاظ بنانا) حل کرنے کے لیے دیے جس میں ان کو حقیقی الفاظ کا پتہ لگانا تھا۔