میلبورن: ایک نئی تحقیق سے پتا چلا ہے کہ نوجوان صارفین سوشل نیٹ ورکنگ پلیٹ فارمز پر خود کو بہتر دکھانے کے لیے قابل اعتراض مواد استعمال کر رہے ہیں۔
آسٹریلیا میں کی گئی ایک تحقیق، دنیا بھر میں 600,000 لوگوں کے 90 مطالعات پر مبنی، نوجوانوں میں وزن کم کرنے والی مصنوعات کے استعمال کی عالمی شرح 5.5% تھی۔
اس شرح میں دو فیصد وہ بچے شامل ہیں جنہوں نے پچھلے ہفتے ان اشیاء کے استعمال کی اطلاع دی،
جبکہ چار فیصد وہ لوگ شامل ہیں جنہوں نے پچھلے مہینے ان اشیاء کے استعمال کی اطلاع دی۔
چھ فیصد نوعمروں نے پچھلے سال وزن کم کرنے کی مصنوعات استعمال کرنے کی اطلاع دی اور نو فیصد نے اپنی زندگی میں کسی وقت وزن کم کرنے والی مصنوعات استعمال کرنے کی اطلاع دی۔
امریکہ میں بچوں میں ان اشیاء کے استعمال کی مجموعی شرح 6.1 فیصد پائی گئی۔
محققین نے وزن کم کرنے کی ادویات اور غذائی سپلیمنٹس شامل کیں جو ان نوجوانوں نے ڈاکٹر کے مشورے کے بغیر استعمال کیں۔
تحقیق سے معلوم ہوا کہ یہ شرح لڑکوں کے مقابلے لڑکیوں میں زیادہ ہے۔ تاہم دیگر ممالک میں شرح مختلف ہے۔
نتائج کے بارے میں بات کرتے ہوئے محققین نے مادوں کے اندھا دھند استعمال کو روکنے پر زور دیا اور کہا کہ مادوں کا طویل مدت تک استعمال صحت کے مسائل کا باعث بن سکتا ہے۔